Психологи провели спостереження і зробили цікавий висновок, що колір кружки, з якої п’є людина, розповість про її характер. Існує ціла наука – психологія кольору. Вона вивчає як колір впливає на настрій, пам’ять психіку. А який колір Вашої кружки?

Біла кружка

Природа наділила людей інтуїцією і великим розумом людей, які віддають перевагу кружкам білого кольору. Вони люблять свободу і готові допомагати іншим відчути це неймовірне почуття – вони по життю ідеалісти. Вони прискіпливі до деталей і вимогливі, що іноді може дратувати їх колег. В особистому житті вони делікатні.

Чорна кружка

Ці люди також ідеалісти, але дещо інші, ніж ті, хто п’є з білої кружки. Вони приховають свої почуття, нікому не виказуючи, що у них на душі. Воліють уникати проблем і складнощів. В діловій сфері вони можуть доводити до істерики своїх підлеглих через непомірні претензії

Синя кружка

Люди, які віддають перевагу синьому кольору кружки, бажають жити у гармонії зі світом і мати внутрішній спокій. Вони не люблять сумувати і біжать від самотності. Для них характерні вразливість, ранимість, чуттєвість, образливість. Вони намагаються не приймати участь у скандалах, і вважають неприйнятним використання ненормативної лексики. Їм до душі миролюбність і ніжність.

Зелена кружка

Амбітні і впевнені у собі люди, які прагнуть бути значущими і поважними. Вони наділені потужною енергетикою і впертістю. Педанти, які підкоряються правилам, інструкціям і нормам. Іноді можуть проявляти користолюбство і розрахунок, але своє слово вони вміють тримати, до того ж вони — працьовиті. Оточенню доводиться терпіти від них моралі і «цінні вказівки».

Червона кружка

Як правило, такий колір обирають енергійні і емоційні люди. Вони завжди намагаються бути скрізь першими і на першому місці. Їм цікаво все нове і незвичне. Якщо роздратувати «червоних», то вони дадуть відсіч у самих неприємних і часто, нецензурних, виразах. До речі, кава у червоній кружці здається гарячішим.

Жовта кружка

Люди, яким подобається жовтий колір кружки, всім цікавляться і вони дуже допитливі. Захоплення у них змінюються, як у калейдоскопі. Їм притаманні метушливість і нав’язливість. Вони знають про всі останні новинки моди. Вони не сіра маса, «жовтого» видно здалеку.